Model : NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti Asus 8 GB GDDR7 Dual OC
Pamięć : 8 GB GDDR7, 128 bitów, 28 Gb/s, 1750 MHz, 448 GB/s
Taktowanie pamięci : 28000 MHz
Taktowanie bazowe : 2407 MHz (tryb standardowy i OC)
Taktowanie Boost : 2617 MHz (tryb standardowy), 2647 MHz (tryb OC)
Podkręcanie : +45 MHz (tryb standardowy), +75 MHz (tryb OC)
Typ chłodzenia : Powietrzne
Chłodzenie : 2 wentylatory osiowe (80 mm), tryb 0 dB do 55°C
TDP / TGP : 180 W (specyfikacja NVIDIA)
Wydajność AI (INT8) : ponad 380 TOPS (NVIDIA), 772 TOPS (ASUS)
Wydajność obliczeniowa : 24,39 TFLOPS (FP16), 24,39 TFLOPS (FP32), 0,38 TFLOPS (FP64)
Zasilanie : 1x 8-pin PCIe
Złącza wideo : 1x HDMI 2.1b, 3x DisplayPort 2.1b
Interfejs : PCIe 5.0 x16 (elektrycznie x8)
Funkcje dodatkowe : akceleracja AI, profile taktowania, tylna płyta wzmacniająca, wsparcie SFF-Ready, przełącznik Dual BIOS
Zajętość slotów : Triple Slot (2,5 slotu)
Wymiary : 229 x 120 x 50 mm (długość x szerokość x wysokość)
Format karty : pełna wysokość, PCIe
Architektura GPU : Blackwell (od I kwartału 2025)
Układ graficzny : GB206-300-A1
Konfiguracja rdzeni : 36 SM, 4608 rdzeni CUDA, 144 jednostki teksturujące, 48 jednostek renderujących
Rdzenie RT : 36
Rdzenie CUDA : 4608
Rdzenie Tensor : 144
Pamięć podręczna L2 : 32 MiB
Proces technologiczny : TSMC 5 nm (NVIDIA 4N)
Rozmiar chipu : 181 mm², monolityczny
Liczba tranzystorów : 21,9 miliarda
Ray Tracing : 4. generacji, 72 TFLOPS
Tensor Cores : 5. generacji, 380 TOPS
Obsługa HDCP : wersja 2.3
Obsługiwane API : DirectX 12 Ultimate (12_2), CUDA 12.8, Vulkan 1.3, OpenCL 3.0, OpenGL 4.6, Shader Model 6.8
Kodowanie (NVENC) : AV1, H.265 (4K YUV 4:2:0, 4:4:4, bezstratny, 8K, HEVC 10-bit, obsługa ramek B), H.264 (YUV 4:2:0, 4:4:4, bezstratny)
Dekodowanie (NVDEC) : AV1 (8-bit, 10-bit), H.265 (8-bit 4:2:0, 10-bit 4:2:0, 12-bit 4:2:0, 8/10/12-bit 4:4:4), H.264, VP9 (8-bit, 10-bit, 12-bit), VP8, VC-1, MPEG-2, MPEG-1