GeForce RTX5060Ti Palit 16GB GDDR7 Infinity 3 OC [NE7506TS19T1-GB2061S] (1xHDMI 2.1b, 3xDP 2.1b) (128-bit, PCIe 5.0)

Nowa era mocy SFF:
Konstrukcje SFF serii Infinity 3 zyskują popularność z dobrych powodów. Oszczędzają miejsce, redukują bałagan i oferują większą przenośność. Palit GeForce RTX™ 5060 Ti Infinity 3 Series został zaprojektowany z myślą o tym celu – aby zapewnić moc wysokiej klasy procesora graficznego w formacie, który pasuje do kompaktowych obudów komputerów PC.
Zasilane przez NVIDIA Blackwell procesory graficzne GeForce RTX™ serii 50 zapewniają graczom i twórcom przełomowe możliwości AI.
Najlepsza platforma dla graczy i twórców
Rdzenie Tensor piątej generacji
Maksymalna wydajność AI z FP4 i DLSS 4
Nowe procesory strumieniowe
Zoptymalizowany pod kątem shaderów neuronowych
Rdzenie śledzące promienie czwartej generacji
Zbudowany dla Mega Geometrii
Najwyższa prędkość. Doskonałe efekty wizualne. Wsparcie AI.
DLSS to rewolucyjny zestaw technologii renderowania neuronowego, który wykorzystuje AI do zwiększania liczby klatek na sekundę (FPS), zmniejszania opóźnień i poprawy jakości obrazu. Najnowszy przełom, DLSS 4, wprowadza nową generację wielu klatek (Multi Frame Generation) i ulepszoną rekonstrukcję promieni (Ray Reconstruction) oraz superrozdzielczość (Super Resolution), zasilane przez procesory graficzne GeForce RTX™ serii 50 i rdzenie Tensor piątej generacji. DLSS na GeForce RTX™ to najlepszy sposób na grę, wspierany przez superkomputer NVIDIA AI w chmurze, który stale ulepsza możliwości gier na Twoim komputerze.
Przełomowy realizm
Architektura NVIDIA Blackwell odblokowuje przełomowy realizm pełnego śledzenia promieni. Ciesz się kinową jakością obrazu z bezprecedensową prędkością dzięki GeForce RTX™ serii 50 z rdzeniami RT czwartej generacji i przełomowymi technologiami renderowania neuronowego przyspieszonymi przez rdzenie Tensor piątej generacji.
Rywalizuj z prędkością światła
Technologie Reflex optymalizują potok graficzny, zapewniając najwyższą responsywność, zapewniając szybsze przechwytywanie celu, szybsze czasy reakcji i lepszą precyzję celowania w grach konkurencyjnych. Reflex 2 wprowadza Frame Warp, który dodatkowo zmniejsza opóźnienie w oparciu o najnowsze dane wejściowe myszy w grze
NVIDIA napędza światową sztuczną inteligencję. I Twoją
.
Przejdź na zaawansowaną sztuczną inteligencję dzięki procesorom graficznym NVIDIA GeForce RTX™ i przyspiesz swoje gry, tworzenie, produktywność i rozwój. Dzięki wbudowanym procesorom AI otrzymujesz wiodącą na świecie technologię AI zasilającą Twój komputer z systemem Windows.
Twoja kreatywna przewaga w dziedzinie sztucznej inteligencji
NVIDIA Studio zwiększa kreatywność dzięki procesorom graficznym RTX 50, usprawniając edycję wideo, renderowanie 3D i projektowanie. Korzystaj z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji i stabilnych sterowników Studio, aby zoptymalizować wydajność w kreatywnych przepływach pracy.
Pamięć : 16 GB GDDR7, 128 bitów, 28 Gb/s, 1750 MHz, 448 GB/s
Taktowanie rdzenia : 2407 MHz
Chłodzenie : 3x wentylatory osiowe (90 mm) z trybem zerowego wentylatora 0 dB
TDP/TGP : 180 W (NVIDIA), maks. 180 W (Palit)
Moc obliczeniowa AI (INT8) : >380 TOPS
Moc obliczeniowa GPU : 24,53 TFLOPS (FP16), 24,53 TFLOPS (FP32), 0,38 TFLOPS (FP64)
Połączenia zasilania : 1x 8-pinowe PCIe
Wyjścia wideo : 1x HDMI 2.1b, 3x DisplayPort 2.1b UHBR20
Połączenie : PCIe 5.0 x16 (x8)
Cechy szczególne : Przyspieszenie AI, płyta tylna, NVIDIA GeForce SFF-Ready
Całkowita wysokość : Podwójne gniazdo (2,0 gniazda)
Wymiary : 291,9 x 116,5 x 41,3 mm (dł. x szer. x wys.)
Projekt : Karta PCIe (pełna wysokość)
Osłona gniazda : Pełna wysokość
Architektura układu scalonego : Blackwell (od 2025/Q1)
Oznaczenie chipa : GB206-300-A1
Konfiguracja układu scalonego : 36 SM (4608 SP, 144 TMU, 48 ROP), 36 rdzeni RT, 144 rdzenie Tensor, 32 MiB pamięci podręcznej L2
Produkcja chipów : TSMC 5 nm „NVIDIA 4N”
Rozmiar chipa : 181 mm², monolityczny, 21,9 miliona tranzystorów
Funkcje układu scalonego :
Śledzenie promieni (4. generacja NVIDIA RTX, 72 TFLOPS), NVIDIA Tensor (5. generacja, 380 TOPS), HDCP 2.3
Wsparcie API :
DirectX 12 Ultimate (12_2), CUDA 12.8, Vulkan 1.3, OpenCL 3.0, OpenGL 4.6, Shader Model 6.8
Silnik transkodujący :
1x NVENC (9. generacja, maks. liczba sesji: 8), 1x NVDEC (6. generacja)
Kodowanie :
AV1, H.265 (4K YUV 4:2:0, 4K YUV 4:4:4, 4K Lossless, 8K, obsługa HEVC 10 bitów, obsługa ramek B HEVC), H.264 (YUV 4:2:0, YUV 4:4:4, bezstratne)