Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona główna      O firmie      Kontakt      Płatności      Regulamin
Login      Hasło  
Ceny rabatowe "1,8%" (gotówka, przelew, raty, leasing)     Ceny bez rabatu (pł. kartą w sklepie lub przez Internet)

Wersja do drukuWersja do druku

VoIP / Telefony

Cisco SPA525G2


Telefon VoIP. Standard Voice: SIP. Liczba portów WAN (RJ45): 1 szt. Funkcja Routera (NAT): Tak. Zarządzanie: HTTP, HTTPS. Kodeki: G.711 (A-law and u-law), G.726 (32 kbps), G.729 AB, G.722. Zasilanie: POE (802.3af). Wymiary (wys x szer x gr): 214 x 212 x 44 mm. Waga: 0,9 g. Informacje dodatkowe: 802.11b/g, Wi-Fi Multimedia (WMM) (802.11e), Cisco Discovery Protocol, IEEE 802.1p/Q, 4 przyciski szybkiego wybierania, Kolorowy wyświetlacz LCD 3.2´´ QVGA 320 x 240 pikseli, Mozliwość wyświetlania zdjęć na ekranie, Odtwarzanie plików , MP3, Cisco MonitorView, Cisco XML services interface (XSI), Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) i Cisco

Kliknij, aby powiększyć


Produkt nie jest już w sprzedaży

Kod produktu: voipCisSPA525G2
Producent: Cisco
Gwarancja: 24 mies.




Funkcje VoIP:

SIP proxy redundancy - dynamic via DNS SRV, A records ,

Re-registration with primary SIP proxy server

Codec name assignment

Dynamic payload support

Adjustable audio frames per packet

Dual-tone multi-frequency (DTMF): in-band and out-of-band (RFC 2833), SIP INFO (RFC 2976) ,

Elastyczny Dial Plan z licznikiem cyfrowym

Identyfikacja adresów IP URI

VMWI via NOTIFY, SUBSCRIBE

Identyfikacja dzwoniącego

Funkcje telefonu

Call hold, Music on hold, Call waiting, Caller ID name and number and , outbound caller ID blocking, Caller ID mapping for incoming calls

Outbound caller ID blocking

Call transfer - attended or blind

Call conferencing - hosted (N-party) or local (3-party)

Call forwarding - unconditional, no answer, on , busy, Visual voice message waiting indicator (VMWI), Shared/bridge line appearance, Call pickup - selective and group

Call park and unpark, Call back on busy, Call blocking - anonymous and selective, Do not disturb, Intercom





Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że wszystkie zamieszczone dane techniczne nie zawierają błędów, które nie mogą być jednak podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt z handlowcem.


Zgłoś błąd w opisie produktu | Wyślij zapytanie na temat produktu