Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona główna      O firmie      Kontakt      Płatności      Regulamin
Login      Hasło  
Ceny rabatowe "1,8%" (gotówka, przelew, raty, leasing)     Ceny bez rabatu (pł. kartą w sklepie lub przez Internet)

Wersja do drukuWersja do druku

Karty Graficzne / ATI-Radeon 9550

Radeon 9550 Gigabyte GV-R955128D 128 MB TV-out / DVI bulk (128-bit) 4ns


Karta graficzna z chipsetem ATI Radeon 9550. 128 MB pamięci DDR (128-bit), złącze: AGPx8, taktowanie rdzenia: 250 MHz, taktowanie pamięci: 400 MHz, RAMDAC: 400 MHz, wyjścia: TV-out, D-Sub, DVI. Wersja bulk.

Kliknij, aby powiększyć


Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć 
Produkt nie jest już w sprzedaży

Kod produktu: kgATI9550Gig128DVIbulk
Producent: Gigabyte
Gwarancja: 36 mies.




ATI wprowadzając na rynek karty 9200 i 9600 nie doceniła zainteresowania klientów z segmentu ekonomicznego posiadaniem relatywnie taniej karty z obsługą DirectX 9.0. Radeon 9200 obsługiwał jedynie DirectX 8.1 i przegrywał w tym elemencie z GeForce FX 5200, który wspierał DirectX 9.0, choć w sposób mało wydajny.

Żeby zapełnić powstałą lukę ATI zdecydowało się na wprowadzenie na rynek kart Radeon 9550. Warto pamiętać, że mają one niewiele wspólnego z legendarnymi, bardzo wydajnymi egzemplarzami 9500, ale stanowią kontynuację serii 9600. Mniej zorientowany klient może niestety pogubić się we wszystkich oznaczeniach, które niezbyt szczęśliwie używa kanadyjski producent.

Radeon 9550 opiera się na tym samym co 9600 procesorze graficznym RV 350, posiada taką samą ilość 4 potoków renderujących a taktowanie rdzenia zostało w niej obniżone z 325 MHz do 250 MHz.

Karta oferuje tradycyjnie w przypadku ATI bardzo wysoką jakość generowanego obrazu i sprzętowe odtwarzanie filmów DVD.

Parametry :

pełna kompatybilność z DirectX 9.0 i OpenGL 1.5

technologia SMARTSHADER 2.0

- wsparcie dla Pixel Shader 2.0 (do 1536 intrukcji i do 16 tekstur w jednym przejściu)

- wsparcie dla Vertex Shader 2.0 (maksymalnie 65280 instrukcji)

technologia SMOOTHVISION 2.1

- pełnoekranowy anty-aliasing metodą multipróbkowania (próbkowanie od 2x do 6x)

- filtrowanie anizotropowe (próbkowanie od 2x do 16x), algorytmy dla trybu bilinear (wydajność) i trilinear (jakość)

HYPERZ III

- bezstratna kompresja Bufora Z i szybkie czyszczenie Bufora Z w celu poprawy wydajności

- optymalizacja renderowania cieni w czasie rzeczywistym

TRUFORM 2.0

- 2 generacji N-Patch

- tessellacja trójkątów

- mapowanie pomieszczeń

FULLSTREAM

- sprzętowa filtracja strumienia video

VIDEOSOAP

- usuwanie zanieczyszczeń w przechwytywanym obrazie





Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że wszystkie zamieszczone dane techniczne nie zawierają błędów, które nie mogą być jednak podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt z handlowcem.


Zgłoś błąd w opisie produktu | Wyślij zapytanie na temat produktu